Partners

Termeni și condiții de utilizare
„Sistem Informatic Integrat intra și interinstituțional”

Bine ați venit! 

Vă mulțumim pentru utilizarea „ Sistemului Informatic Integrat intra și interinstituțional”” (PORTAL, APLICAȚIA MOBILĂ). PORTALUL  și aplicația mobilă (iOS, Android) aparțin Primăriei Răchiți.
Continuarea utilizării PORTALULUI/APLICAȚIEI reprezintă confirmarea faptului că sunteți de acord cu Termenii și condițiile de mai jos. În situația în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și condiții vă rugăm să opriți utilizarea PORTALULUI/APLICAȚIEI.
Termenii și condițiile de utilizare se aplică pentru întreaga durată de utilizare, durata reînnoindu-se cu fiecare accesare, respectiv utilizare a PORTALULUI/APLICAȚIEI. În plus, în situația nerespectării Condițiilor, putem în orice moment să suspendăm sau să oprim accesul la serviciile oferite de PORTAL.

Utilizarea PORTALULUI – Servicii electronice oferite

PORTALUL  poate fi utilizat în scopul accesării următoarelor servicii electronice: 

a) Solicitarea prin intermediul acestuia a diverselor acte administrative

- autorizatii/avize si/sau acorduri specifice lucrarilor pe domeniul public (ex: acorduri prealabile, autorizatie de executare si amplasare lucrari pe drumuri judetene, autorizatie de transport special etc.);

- avize/acorduri specifice lucrarilor desfasurate pe domeniul public al Primăriei Răchiți (ex. autorizatia amplasariii de chioscuri, containere, tonete, cabine, spatii de expunere, corpuri si panouri de afisaj, firme si reclame situate pe caile si în spatiile publice; acord prealabil privind amplasarea si executia unor obiective în zona drumurilor judetene etc.)

b) Depunerea online a petitiilor adresate Primăriei Răchiți, respectiv primirea raspunsului în termenul legal.

c) Vizualizarea online a stadiului solicitarilor efectuate prin intermediul sistemului informatic integrat.

-serviciile digitale ce vor putea fi oferite de catre sistemul informatic vor fi cele care intra in competenta exclusiva a aplicantului, cu respectarea: a)art 25 din Legea nr. 350 din 6 iulie 2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul; b)art. 3 si 4 din Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public; c)art 4 a OG 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

Pentru a beneficia de serviciile electronice oferite de PORTAL, utilizatorii PORTALULUI (persoane fizice sau juridice)  au nevoie de un dispozitiv personal, o conexiune stabilă la internet și de un browser web prin intermediul căruia vor putea accesa https://cjd.ro. Alternativ, utilizatorii pot accesa o serie de servicii electronice  prin instalarea aplicației de mobil, aplicație disponibilă în App Store și Play Store. 

Condițiile utilizării PORTALULUI

PORTALUL va putea fi utilizat pentru accesarea serviciilor electronice de către o persoană fizică sau juridică pe baza unei autentificări prealabile (pe baza unui cont de utilizator). 
La crearea contului, utilizatorul trebuie să dețină o adresă de email validă și să furnizeze o serie de date cu caracter personal: nume, prenume, parola, email, adresa, telefon, CNP .
După completarea formularului de creare cont de utilizator în cadrul PORTALULUI, utilizatorul va primi, pe adresa de email, un link pentru activarea contului; prin accesarea acestui link se va realiza  finalizarea creării contului în PORTAL.
Autentificarea în PORTAL se va face cu adresa de email și parola (completate la crearea contului de utilizator) și va permite accesarea serviciilor electronice precum și accesarea spațiului personal al utilizatorului din PORTAL. 
În spațiul său personal, utilizatorul va regăsi istoricul cererilor sale de servicii electronice în cadrul PORTALULUI, cu toate etapele comunicării dintre utilizator și Consiliu și va putea vizualiza stadiul rezolvării fiecărei solicitări în parte.


Accesarea serviciilor electronice în cadrul PORTALULUI

Pentru a beneficia de serviciile electronice oferite de PORTAL, utilizatorul autentificat în PORTAL va accesa serviciul dorit din secțiunea „Servicii Electronice”.
După accesarea serviciului dorit, utilizatorul va completa formularul web pus la dispoziție de PORTAL, în care câmpurile marcate cu * sunt câmpuri obligatorii.  
Transmiterea oricărui formular web completat de utilizator va fi precedată de verificarea prin cod Captcha. Verificarea cu cod Captcha a fost implementată pentru protejarea PORTALULUI de fraudă și abuz (împotriva roboților, prin generarea și clasificarea testelor pe care oamenii le pot trece, dar programele de computer actuale nu).

În urma finalizării completării formularului aferent cererii, se generează pdf, se descarcă cererea pdf, se semnează olograf de către persoanele fizice și electronic de către persoanele juridice, se încarcă împreună cu documente necesare scanate (documentele se vor atașa prin selectarea în grup) iar apoi, cererea se transmite din PORTAL online, automat, către registratura Consiliului și apoi către structura abilitată din cadrul Consiliului pentru rezolvarea cererii.

Cererea astfel transmisă va fi înregistrată automat în registrul de intrări/ieșiri al Registraturii Primăriei Răchiți, iar numărul de înregistrare va putea fi vizualizat în spațiul personal al utilizatorului din PORTAL, pe înregistrarea aferentă cererii respective. 
Pentru serviciile electronice care necesită plata unei taxe, utilizatorul va fi notificat automat în spațiului personal din PORTAL și pe email, după verificarea cererii sale de către angajatul Consiliului căruia i-a fost repartizată soluționarea cererii. 
De asemenea, dacă în urma verificării cererii utilizatorului, angajatul Consiliului căruia i-a fost repartizată soluționarea cererii constată că sunt necesare informații suplimentare sau retransmiterea corectă a unor informatii, acest fapt va fi notificat automat utilizatorului în spațiul personal de pe PORTAL, în istoric cereri.
Dacă a fost solicitată transmiterea de informații suplimentare sau retransmiterea corectă a unor informații, utilizatorul are posibilitatea să acceseze formularul web aferent cererii sale, completat anterior, să completeze informațiile solicitate și apoi să retransmită cererea.
După rezolvarea cererii de către angajatul Consiliului căruia i-a fost repartizată soluționarea acesteia, utilizatorul va fi notificat în spațiului personal de pe PORTAL și pe email. Rezoluția soluționării cererii se va trimite online utilizatorului în spațiului personal de pe PORTAL și pe email.
Solicitările online transmise de cetățeni vor fi procesate de angajații Primăriei Răchiți în timpul programului de lucru.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru a beneficia de serviciile electronice puse la dispoziție, utilizatorii trebuie să furnizeze o serie de date cu caracter personal (indicate explicit, ca fiind obligatorii în anumite formulare din PORTAL/APLICAȚIE). Refuzul furnizării informațiilor obligatorii de către utilizator determină imposibilitatea accesării serviciilor electronice care necesită informațiile obligatorii respective.

Primăria Răchiți, în calitate de operator de date cu caracter personal, a implementat măsuri tehnice și organizatorice pentru a administra datele personale furnizate de utilizatorii PORTALULUI/APLICAȚIEI, în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, în conformitate cu prevederile Regulamentul General privind Protecția Datelor cu Caracter Personal (RGPD) –REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.

Datele cu caracter personal colectate, procesate și stocate de Primăria Răchiți sunt: numele si prenume; adresa email; adresa de domiciliu; CNP; numarul de telefon; telefon; poză, copie a actului de identitate sau a altor documente solicitate, cookies. Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies first party) și de terțe părți (cookies third party) pentru a permite funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru. Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex. Internet Explorer, Chrome) și este complet ”pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driver-ul utilizatorului). Puteti citi și analiza politica noastră cu privire la Cookies apăsând aici (//SE VA ADĂUGA LINK-ul CATRE PAGINA POLITICA COOKIES).

Toate datele cu caracter personal colectate vor fi utilizate strict în scopul exercitării prerogativelor Primăriei Răchiți, acestea nu vor fi transmise unor terțe părți.

Prin continuarea utilizării PORTALULUI/APLICAȚIEI sunteți de acord cu procesarea datelor personale, în scopurile descrise mai sus, și ați luat la cunoștință de drepturile conferite de Regulamentul UE 679/2016: dreptul de acces la date, dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționare, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, dreptul la rectificare.

Pentru exercitarea acestor drepturi, sau pentru sesizări și solicitări de informații pe tema GDRP se poate trimite o solicitare la adresa de email: primaria.rachiti@gmail.com